Laddar evenemang

« Alla evenemang

  • Evenemanget har varit.

Forskarfrukost: Varumärken – från psykologi till ekonomiska värden

onsdag, 5 februari, 2014 kl 07:30 - 09:00

Varumärken är heta. De har visat sig kunna generera stora ekonomiska värden. Men hur blir det så? Richard Wahlund, professor på Handelshögskolan, visar med sin föreläsning att allt bottnar i vad som händer i våra huvuden och hur vi agerar utifrån detta, dvs. i psykologi. Alltså: varumärken – från psykologi till ekonomiska värden.

När: 5 februari, klockan 07.30-09.00.
Var: Skeppet, Södra Hamnvägen 32 i Värtahamnen.
Åker du kommunalt? Ta buss 76 till Hangövägen eller åk till Gärdets tunnelbanestation. Därifrån går man över gatan mot Länsförsäkringars parkering, därefter bron över järnvägen så att man är i hamnen, sedan är det ca 500m till Skeppet.

Marknadsföreningen i Stockholm, tillämpar precis som många andra föreningar runt om i landet, en No Show-avgift vid utebliven närvaro eller avanmälan senare än 2 arbetsdagar (48 timmar) innan våra evenemang. Denna avgift är hos oss 349 kr ex. moms. Avanmälan skickas till info@mis.se  Läs mer.

Detaljer

Datum:
onsdag, 5 februari, 2014
Tid:
07:30 - 09:00
Evenemangskategori: